2016年9月21日 星期三

樹屋泰菜 (街市串燒)

人均消費:HKD$66

兩個人食飯,相約係旺角,成個旺角都好食同平既都係到厭,好辛苦咁搵埋,最後上左熟食市場,話晒都係熟食市場,點都有野食,不過好唔好食又係另一回事。今日我就去左間泰式野,舖面同其他都係差不多,但佢D椅係木造,同其他店好唔同,我又見到佢又係好大鑊氣,咁就幫襯佢。

今次推介 ─ 燒雞全翼 ($42)

佢既串燒係即叫即燒,又唔多客叫串燒,佢就慢慢淨燒雞一客全翼,仲要超有心機燒,我只係叫左一客小食就係燒雞全翼,我原本諗住主菜前食少少,點知佢燒到碟金邊粉食完,佢都未燒完。雞全翼燒到金黃色。

泰式炒金邊粉 ($45)

呢一碟炒金邊粉可以話係好普通既炒金邊粉,佢又唔係好酸,但都幾乾身,可以算得上係不過不失啦。你可以話我唔識分咩係好食既炒金邊粉(我認)。


香葉肉碎煎蛋飯 ($45)

香葉肉碎煎蛋飯,佢有兩種煮法,一係香葉肉碎煎蛋放係白飯上面,咁你就自己撈勻佢,二係將蛋加埋香葉肉碎炒飯,個店員仲話得好清楚點整。我聽完當然係叫左佢個炒飯,佢又真係幾好食,好野味。可以Encall。


Menu

成間野同個熟食市場都好似有D分別,就係佢既木造檯




好:佢D野食真係幾好,伙計有Heart
壞:地方熱左少少

光顧日期:21 September, 2016

地址 : 旺角花園街123號花園街街巿3樓
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=93891

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言