2016年6月5日 星期日

鮨一日本料理 (太和日式小店)

人均消費:HKD$70

行完山後最好就係食番個正飯最好,一係出大埔,一係出太和食。其實太和火車站附近翠怡街成條刦都有好多野食,呢一帶翠怡街都係小店居多,有茶記同呢間日本野,呢層我最Like。宜家正值夏天,食乜都唔係食好多,食少少就飽,食日式野就最好不過。D野又唔太熱。

今次推介 ─ 花什錦魚生飯定食  ($58)


今個Lunch定食,佢有一個沙律,前菜同一個魚生飯。先講個沙律同前菜係完成無特別,都係有D粟米呀咁囉‧講個魚生飯,佢面頭已經有一隻好大隻既甜蝦,再加埋左好多肥美既魚生,整體上都幾好,份量都夠既。

不過你問我如果要我山長水遠入黎食呢間,我就唔會考慮,不過去開呢頭,呢間都ok。


前菜

有名你叫前菜,當然係少D


沙律就係一般野


三文魚刺身 $6/2件

咁OK 既,$12有4片,都係定食另加


光顧日期:5 June, 2016

地址 : 大埔翠怡街3號翠怡花園 16 號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=182888

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言