2016年3月26日 星期六

東京食堂 (野食多用微波爐番熱)

人均消費:HKD$92

早排,呢間野畀幾個Blogger 打佢有幾好食,仲要甘埋雜誌,好似好正咁。我之前都去過,都見到好多人排隊,可能間舖好細,所以容納唔到咁多客,今日我俾時間佢等。好,我一入餐廳,見佢個價錢Compare with 尖沙咀又唔太貴,以佢既格調,其實都係一般。我自己一個人食,都要$92埋單,我自己都覺得有少少貴。

講真佢個煮法我唔係好Buy,佢用微波爐叮叮黎煮既比重都好高,我睇佢煮幾檯野都係叮,唔係煮,咁佢即係一早整好左,然後番叮,聽阿媽講微波爐食得多都唔健康啦,咁我做乜俾成$100食叮叮野,不如食波仔啦。我仲要坐Bar 檯,睇住佢係咁叮叮好方便咁。

蟹肉忌廉薯餅 ($24)

佢個蟹肉忌廉薯餅就係即炸既,都叫做唯一可取。外層炸粉就一般厚,內層係好忌廉蓉,一D都唔硬,都幾流心。色澤都可以叫做暗啞,Size 都叫做剛剛好。今次好在我先食呢個,然後再食個飯,如果食左飯先就真係俾個飯拉低左。


鯖魚定食 ($68)

佢係用叮叮叮番熱出黎,其實我又食唔出佢係叮叮,只不過係鞋左少少,都係好熱既。你叫我去第二次咩,我又唔會去囉。



Menu

以尖沙咀計,佢又唔算太貴。



光顧日期:26 March, 2016

地址 : 尖沙咀柯士甸路15A柯士甸大廈地下D舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=459058

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言