2016年3月21日 星期一

The Big Bite (超辣雞翼)

人均消費:HKD$54

想食超辣野,就一定係東南亞人主理既先好食,我自己都係食得辣之人,聽朋友講北角有辣雞翼,佢有賣酒,就話去挑戰一下,呢間野都有勁食辣大賽,不過都係d勁人先好去挑機。

今次推介 ─ Buffalo Wing $54/6pcs


佢既雞翼都有唔同辣度,視乎個人能力喇,最辣就Suicide, Medium, wild, honey garlic,仲有其他唔記得既辣度。我就叫左個medium,佢個medium都唔少野,佢既辣係滲出黎,你問我佢既雞翼有無雞味,我唔敢答你,因為只係食到辣。當然,佢個辣都幾似泰式辣,唔係齋用辣油,呢間仲有辣椒粒溶左係入面。辣味非常正。

值得一試。


佢牆上都有貼住唔同挑戰者既挑機相,如果自認食得辣既都可以去下。

光顧日期:21 March, 2016

地址 : 北角渣華道196-202號嘉富大廈地下4B號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=76657

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言