2016年2月7日 星期日

醒記美食茶座 (金茶王只有奶茶好)

人均消費:HKD$13

醒記,呢間野都係出名野,出名既係奶茶,仲要上晒報紙攞過獎,老細仲要好開心咁Share 佢沖茶既方法,但講到檸茶點先好飲呢,就唔係咁多人提,維x檸檬茶都會話澀得起就係我,明顯就係要茶底夠澀。我個人一向都prefer 檸茶多D,因為夠澀,就係咁。但今日黎到咁出名奶茶既地方,我都叫番杯檸茶,好明顯我係挑機。今次都係$13。

呢個地方其實睇地圖由太和火車站行過去就好快,如果坐的士就超遠,只要落火車,穿過太和廣場,向鉛礦坳方向行,五分鐘左右就到,其實路在口邊,唔識就問人。

凍檸茶 ($13)

一試後就發覺佢用奶茶既茶底開檸檬茶,我就覺得呢點已經係敗北之處,茶既濃度,同比例,呢間佢好focus 係個奶茶,我飲完杯檸檬茶,只係覺得佢同普通檸檬茶差不多。去呢間最好都係飲番奶茶,我自己有眼睇同檯既人士都讚佢奶茶好正。不過自己無飲過都係No Comment。


光顧日期:7 February, 2016

地址 : 大埔錦石新村105號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=17130

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言