2016年2月15日 星期一

飯意主題餐廳 (平價又抵食熔岩飯)

人均消費:HKD$48

自韓國芝士既登陸左香港,其實都有為數不少既餐廳有得賣,一般都要過$100,我呢D窮人又點樣唔搵食,上幾星期睇雜誌知道深水埗開左間芝士熔岩蛋醬飯,仲要$50有找,我仲即時仆過去,點知好多人比我早知道,所以要排勁長龍,我又當然唔排啦,等到直至今日,一放工即仆出深水埗,好在早到,所以唔洗排隊,呢個好明顯係策略,呢間係小店,座位數量唔係好多,多人一齊都唔係咁適合去。如果大家唔想排隊,就最多4人一齊,但要早去就得。

今次推介 ─ 芝士熔岩蛋醬飯($48)

呢間野都幾花巧,個芝士熔岩蛋醬飯上檯時先會上左碗芝士同蛋醬先,等一陣就上埋個飯,有專人即時係你面前撈下撈下,三兩手勢就將個芝士同蛋醬撈好落個飯,仲可以拉絲。

個飯好似用上Pexxer Lunch 咁,先燒熱個鐵板,再淋D芝士同蛋醬上去,D芝士同蛋即時就熱熔晒,再撈埋D飯,其實未食已經飽左,再加上個員工係你面前表演點撈飯,乜都抵番晒。

份量:芝士其實都夠,都膩,所以一個大食既人都無問題。
味道:芝士都濃。
價錢:好平。


有蛋同芝士


Menu


好:真係好少有咁平,really 推介俾朋友
壞:要就時間排隊

光顧日期:15 February, 2016

地址 : 深水埗元州街146號華興大樓地舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=436381

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言