2016年1月10日 星期日

協香麵包西餅 (賣相幾獨特雞脾包)

人均消費:HKD$8

今次推介 ─ 雞脾包 ($8)

一個雞脾包,呢個包其實係一間粉嶺麵包店整出黎,而唔係餐廳。佢都只不過係$8,係由一隻雞腿+個豬仔包組成。你話貴就一D都唔貴,你係市區想食隻雞腿想用$8食到都係發下夢好喇。呢間麵包舖可以做到咁平,又咁有創意,I Like it。

不過佢既賣相都幾得

先講下個味先,隻雞腿係由豉油整,但D豉油又唔係好咸咁,加上個麵包無乜味,兩樣 Mix & Match 就香少少。成個包既味道其實又唔係好特別,加上隻雞腿又乾身左少少既,肉汁唔多。個味道我會俾4分。

再講下個包既份量,其實都唔係好大個,Size 你當係下午茶食就差不多,想當正餐食就真係唔係好得。隻雞腿Size 同KXC 差唔多。個Size我會俾5分。

佢最值錢應該係創意賣相方面加上佢又唔係貴,我又咁講,我係會再食,佢真係Deliver 到呢個價錢既Product。



門面


好:你出面食個大包都未必$8可以搞掂,更何況俾埋隻雞腿。所以係超抵食。

光顧日期:10 January, 2016

地址 : 粉嶺聯和墟和隆街24號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=11493

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言