2015年11月4日 星期三

榮記粉麵 (湯底超入味車仔麵)

人均消費:HKD$45

今年米芝蓮都開始公開入圍街頭小食,有間荃灣車仔麵都入圍,果間我嫌佢太細碗,份量唔夠,不過唔係我食呢間,今日食呢佢係銅鑼灣都係出名野,出名貴同出名個湯底入味同個雞翼尖加埋大腸,佢亦都係出名貴,一個車仔麵都要成$39,如果好似我咁,衰口渴,加多左罐汽水咁就$45。不過咁講,佢既雞翼尖又寅係好腍,雞皮都唔錯,之前食話,但無影相出黎。相反,今次我就飲埋D湯。

你可以由下圖睇得出碗麵既湯底都好濃,佢既湯底比起好多牛腩汁都濃,仲要係好味。好似日式拉麵咁,個湯底吊起成碗麵既Quality,跟埋豆腐卜食就最正。

講番份量,今次食,我超夜去食,由下晝餓到十點,呢碗麵既Size 相當ok,唔少野。


光顧日期:4 November, 2015

地址 : 銅鑼灣糖街27號A地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=11415

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言