2015年10月25日 星期日

廣成魚蛋粉 (冬菇味既雲吞)

人均消費:HKD$21

香港人食雲吞其實都已經愈來愈奄尖,我自己都已經要周圍去搵先搵到好食既雲吞,今日就入到大埔廣福邨,呢間係好多單車發燒友都常去既餐廳,因為呢間野小食亭,可以泊單車既,食飯落腳順便休息然後再去大尾篤。冬天無冷氣都唔大問題,但夏天就唯有等佢開牛角扇。

講番野食先,佢既出名係魚蛋同雲吞,但我自己一個人無可能食晒兩款,只好叫左一碗淨雲吞,加上我之前都食過香港仔魚旦,彈牙程度我又覺得呢間唔及香港仔魚旦黎,再者,我聽同檯既伯伯咁講話唔夠彈牙,我即轉軚食雲吞。

一客淨雲吞有成八粒,份量就夠既,一般食量都夠飽。價錢都係講緊$21,咁既價錢係好似十蚊麵咁平。雲吞皮都夠薄,頂部都唔太厚身。雲吞既味道有陣冬菇味,呢個味道都好fresh同都幾香又夾味,無諗過咁既配搭又幾好食。蝦肉就麻麻地,唔係好爽。湯底我都飲左半碗,我當例水咁飲,飲完都唔太口乾。

整體而言,唔差,會再食,不過下次就會食個魚旦,睇下佢係唔係都彈牙。


好:佢既味都係幾獨特

光顧日期:25 October, 2015

地址 : 大埔廣福邨廣惠樓側冬菇亭3 號
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=22476

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言