2015年9月4日 星期五

幸亭拉麵 (巷仔粗身拉麵)

人均消費:HKD$78

星期五,食Lunch 同人爭位是常識吧,難得出到灣仔區食Lunch,相信今時今日灣仔連茶餐廳都要40蚊落樓既時候仲要好屎多人等位。我倒不如食日式拉麵。我之前在網搜尋過,附近有五間拉麵,逐一試勻佢。

日式拉麵黎計呢間收$78,佢包一碗拉麵,兩隻餃子加埋罐汽水,收費相當合理。

豚骨御品拉麵 ($78)

價錢,頭先講左啦,佢劃一價都係$78,呢個價都係一般麵店既價錢。

份量方面,佢碗麵都夠大碗,有兩隻餃子,一片叉燒,一片豚肉,一隻蛋,再加罐汽水。份量絕對足夠一個人成日。

湯底就其實差左少少,事關佢既湯未煲到骨膠狀,只係有少少豬骨味,如果佢煲耐d可能更好。不過有樣好既就係食鹼水

麵底方面,佢只係有粗身麵條,索湯能力亦都比起幼麵差,所以我唔太鐘意粗麵。

叉燒,就當然係一般。

溏心蛋,如果你有睇過溏心蛋既溏心程度,佢應該係煮耐左少少,不過都算合格。


溏心蛋一隻



煎餃子 x 2


Order 紙


呢餐拉麵,我綜合各樣野包括價錢,份量,湯底,麵質,叉燒,同溏心蛋。我可以俾個合格分數佢。

光顧日期:4 September, 2015

地址 : 灣仔皇后大道東118號聯發街C2舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=50883

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言