2015年9月16日 星期三

I Cremeria (水準愈來愈唔掂Green Tea)

人均消費:HKD$58

今時今日係香港想食綠茶雪糕,其實一d都唔難,都係視乎係唔係要排隊,今日我食呢間就好聰明,佢只係門口擺幾張檯同椅,咁局你外賣拎走,咁就唔使等得太耐就可以食到。

呢一間嘅綠茶雪糕都有好多種選擇你揀,最平既可以$38蚊,但係如果你想加多d其他配料,例如銅鑼燒,果凍之頖的話,咁就要再加錢,我都額外加多$20蚊。

呢間野已經係咁開分店,佢又revise 過Menu,呢個銅鑼燒都已經係新product。


呢間野簡簡單單既綠茶雪糕都已經賣緊$38,如果想加多少少就當然係加錢,係一個唔係好多座位既餐廳,佢都要賣咁貴,以銅鑼燒既Cream 相對於茶之環,I Cremeria 又唔及人地咁濃(其實呢間唔香綠茶味),個雪糕就fair,好快溶,相對Via Tokyo又係唔洗講。

呢間野既成勁就係因為佢唔太多座位,個個做外賣,turnover 快,不過我唔太buy佢呢套,話晒食甜品仲貴過食正餐,我點解唔揀個好時間去其他呢?

壞:食甜品都無得坐,仲要唔平,我又唔係覺得好抵

光顧日期:16 September, 2015

地址 : 銅鑼灣記利佐治街11-19號名店坊1樓
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=348675

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言