2015年8月8日 星期六

京笹居酒屋 (鮮+爽海膽)

人均消費:HKD$70

我成日都講話一間餐廳夜晚去幫襯,可能要$200,但換轉Lunch 去食,價錢可以平一半以上都唔出奇,Provided that 間餐廳係好食。我就當然試下先知,未食之前都聽朋友講話呢間餐廳都唔錯,可以一試,但一上Openrice,見到要成$200。我當然apply 番我自己套Logic。

呢間餐廳係日本人主理,如果你又識日文,可以同佢地吹下水,不過我就完全唔識,齋聽佢地講。加上日本人打理既服務真係唔同d,係咁不停咁加水,抺檯。

佢個Lunch 收我$70,我都唔覺得太貴,反而覺得合理,事關佢料都靚既,同埋又有服務(當然佢有加一)。

今次推介 ─  海膽魚生飯 ($70)

個海膽魚生飯方面,飯就就日本米,佢就有微溫,飯上面再加左紫菜碎,因為飯少水,所以都黏身,紫菜同飯好難分開。囉有照食。

三文魚方面就只係得三塊薄片,話雖夠肥美,但始終都係太薄,美中不足;魚子比正常既多汁,正;海膽就最正,一D都唔腥,勁新鮮,仲要係爽口,呢個我俾足3個Like佢。


夜晚Menu 逐樣叫都唔平,所以要食都係lunch time 食比較好。


Lunch Menu 佢有平又有貴,你自己揀,不過我都係食左個$63,加埋一都係$70



好:野食quality 唔差
壞:晚餐都有少少貴

光顧日期:8 August, 2015

地址 : 尖沙咀海防道32-34號寶豐大廈1樓
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=30725

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言