2015年7月24日 星期五

黑鉄屋 (伏之拉麵)

人均消費:HKD$97

夜行灣仔,諗住呢個高消費既地方,附近都有幾間拉麵,見呢間個Comment 都唔係太差,就去試,一試就虐待自己個肚,仲要俾成$97,未入餐廳時,見到餐廳都唔係好多客,都已經聞到伏味,心諗唔通貴野唔多人黎,一試就知道自己太樂觀。俾我下次都係去番神虎,at least 個湯正D。

赤兵衛 $97

一個拉麵,我自己覺得個湯底係最重要,成日話自己係用左咩豚骨去煲左幾多個鐘,你煲出黎既成果先係重要,我都唔明佢話個湯煲左好多個鐘,但試過個湯係無乜味,第一個差。第二,舊叉燒好鞋,我都唔知煮左幾多次。麵身索唔索湯就算啦,軟硬度都唔跟我既選擇,唉。再者,睇埋下圖個賣相就明白晒。

呢餐我唔係食得平,都要接近成$100,但佢俾D咁正野我食,真係高呼,回水。


Order 紙

佢又係有得俾你自己揀麵身既軟硬度,不過都係唔準確的,揀左等於無揀



無下次的拉麵

光顧日期:24 July, 2015

地址 : 灣仔大王東街3-5號地下B舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=434201

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言