2015年4月24日 星期五

武士拉麵 (水質要求高拉麵)

人均消費:HKD$97

我其實成日行經過武士拉麵,一係佢就好多人排隊食,一係好多次因為水質問題, 拉麵店要停開, 拉麵餐廳其實個湯底先至係重點。呢間拉麵其實好重視佢既湯底,所以見d水唔乾淨,佢就唔開,由此可見,佢地對個湯底都會係好有心機。今日有幸食到都幾Good。

鹽味豬骨拉麵 ($88)

今次我食左個鹽味豬骨拉麵,佢又唔係好大碗份量只可以話係剛剛好夠,佢既叉燒有兩塊,又好入味,肥瘦位係適中,唔會太肥,亦唔會太瘦。

佢個湯既濃度,麵身軟硬度,粗幼麵都可以有得揀,但我都覺得佢個湯係濃味左少少,所以如果選擇的話,你又唔洗揀咁濃。拉麵其實個湯底好重要,各人有不同喜好,好似我自己就鐘意豚骨湯底既人,佢今次鹽味豬骨湯底係有比較下就唔算十分出色,不過都OK。


Order 紙,你可以自己揀你鐘意既口味。不過佢又油左DD。



10分滿分,我都會俾6分佢。

光顧日期:24 April, 2015

地址 : 尖沙咀柯士甸路15號柯士甸大廈B座地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=177490

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言