2015年4月25日 星期六

孖沙茶餐廳 (emoji 叉燒蛋飯)

人均消費:HKD$29

男人的浪漫,就係去食茶餐廳,但都唔係間間茶餐廳都係好,今日去食既孖沙茶餐廳,佢既叉燒太陽蛋飯,係用上三隻蛋去整,你可以話蛋白質都好full,營養高啦,之前有食客食完後,post 左張相上網,叫做三眼仔飯,就係因為佢整三隻蛋時排成一直線,個樣似足三眼仔,就係因為果張相,所以我都去左幫襯。我今次都好好彩,食到佢係貌似emoji咁,可以話係一餐未食就先驚喜既餐廳。佢又好好生意,下晝一點左右就賣晒叉燒,但蛋就無咁快賣晒,你都仲可以食個餐肉蛋飯。但我都係會推介你食叉燒蛋飯。

今次推介 ─ 叉燒太陽蛋飯 ($29)

佢一向都係做開中上環既生意,星期日可以話係無客到,所以佢都休星期日,加上佢又咁平,中上環可以食到咁平都好難得。講下佢既服務先,叫你開始落單到碟飯上檯都係五分鐘內既事,乜都快,好啱我呢D趕時間既人。

佢既飯都係一般飯啦,熱哄哄;豉油油就一定好夠色水;Size 又好大,一個人都未必食得晒,如果你係細食既就同佢講少飯;叉燒,有成十幾廿片,超多,加上叉燒都腍。好好食,啱晒我呢D好餓既人。偵錢都係$29,講到呢度,仲等咩,快D去食啦。


去之前留意佢開門時間,平時星期一至六: 收6點;星期日及公眾假期: 休息。

光顧日期:25 April, 2015

地址 : 上環禧利街23號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=9985

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言