2015年3月22日 星期日

德發茶餐廳 (男人的浪漫三十有找叉飯)

人均消費:HKD$29

呢期係睇花同睇景既高峯期,我就係照樣搵野食,行開呢邊,咁就Openrice 下附近有咩好野食,就係保安道市政大廈,有間清一式「好評」既大排檔,一上到去,就見到個價錢,$29個Lunch ,睇完我都唔係好信自己隻眼,望多三眼先敢坐低。

宜家係香港想食平野,熟食中心係宜家都仲可以平平地咁食,都係因為D租都仲係政府收,又唔會收得太貴,其實地方都唔係差,有部份仲有埋冷氣,但保安道都未有冷氣,宜家都未係好熱都仲可以接受,遲d六七月就熱到HiHi 咁。

叉燒蛋飯 ($29)

個蛋就當然係OK啦,我平時都係食開滑蛋,今餐既蛋滑既程度都十分滿分,佢都有六分。個叉燒,唔鞋身,又唔少,仲要好似唔洗錢咁多,我都覺得佢有好多料到,一D都唔差。加上佢有豉油,唔太咸。飯既份量絕對夠一個人個Lunch,如果你加埋少少錢都仲有支大可樂。其實加埋都只不過係$29,平就一定,但平成咁就真係好開心。

加埋$2仲有枝大可樂



不如俾比分(10分滿分)
價錢:平[$29;8分]
質素:一般[6分]
份量:大[8分]
環境:一般[6分]

Average:一般[7分]

光顧日期:22 March, 2015

地址 : 長沙灣保安道市政大廈3樓CF6舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=26083

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言