2015年3月15日 星期日

韓國媽媽 (即叫即整地道韓食)

人均消費:HKD$53

係香港食韓國野,宜家主要都係食烤肉,但又咁講,韓國其實都有好多野食,唔係一定開係尖沙咀韓國街(宜家都差左好多)先有得食,一D小店都唔錯,即係好似你去到韓國,你都未必會去大型商場食同一道理。

呢間小店位處旺角附近既大角咀,呢區平時食野唔太貴(相對旺角),交通又方便,約人又容易,所以我都幾鐘意呢個小區。今次呢間野既優勝在於勆既紫菜飯卷,佢好似韓國整法,紫菜同紫菜中間係有個空隙,但又同日式小卷唔同。

呢間野係小店,佢會係係面前整野食,每個Step 你都可以睇到,佢落幾多油,你都一清二楚,好有家庭Feel。

今次推介 ─ 紫菜飯卷 $25

佢同韓國既整法差唔多,佢既紫菜同紫菜中間都係有空間,勁似韓國整法,佢仲要係原條上,等你自己分開食。超有地道食法。為左影相,我自己分番開佢,影出黎好睇DD。因為佢夠地道所以我都幾推介,加上一條佢都係講緊$25,係韓國街食,一個Double 啦。由此,我真係唔係好鐘意去韓國街食貴野。


韓式炸雞 $35

我個人覺得呢個韓式炸雞又其實麻麻地,佢表層炸又唔係好炸到脆,但都用上好多油,呢個好似KFC 既唔辣雞既炸法,炸粉少,但唔脆,所以可以唔食。以佢既價錢計,$35又可以接受。韓式辣醬,就都係辣既,不過都係少辣,唔係好辣。


正宗豬肉炸醬麵 $45

去香港既韓國餐廳食野,咩部隊鍋或麵,個麵身好大可能係即食麵,所以我出街都好少食部麵類或部隊鍋。今次我食呢個係因為見到佢點整俾隔離檯食,我知道佢唔係用即食麵底,咁我先放心叫落去,佢用上粗麵,個炸醬略咸左DD,都可以接受既。但佢既醬又係特色醬,食完當然想encore 啦。


套餐Menu

睇完呢個套餐Menu ,Menu 係貴過普通Menu,所以我都係揀左普通Menu,平都幾多,我又唔會同錢鬥氣,可慳則慳


正常Menu

佢正常野都係$50左右,如果你多一個人食,你可以叫一至二個小食再加一個飯或麵


光顧日期:15 March, 2015

地址 : 大角咀大全街13號大有樓地下A鋪
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=174714

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言