2015年3月17日 星期二

ICONIC H (不外如是的Hard Sell芝士熱狗)

人均消費:HKD$45

紅磡左名既有時新,附近都有一間出名熱狗既外賣店,佢出名在於隻熱狗加上芝士醬同雞蛋,成隻狗就即時rich 晒,不過睇番個價,佢都講緊成$40~$50一隻,貴就貴,食物一般。但一到星期六日就勁多人排隊,如果想食就最好平日去食,起碼無咁多人去,呢個係重點。

另外,我去到,佢勁Sell 我Order 第二款包,但我個心好堅定咁想食個芝士蛋熱狗,但條熱狗腸都係俾佢Sell 到。算啦,個Sales 咁Hard Sell,如果你係有左心水想食乜,你千祈唔好俾佢Sell 到,因為佢會用幾分去Sell 你Order 佢既野食。

紐倫堡熱狗 ($45)

一隻熱狗都係得幾樣野,一係個包,二係條熱狗腸,三係芝士,四係隻蛋,五係調味。

包:一如其他熱狗咁,個包係林既,無驚喜可言。
熱狗腸:紐倫堡個腸皮係無乜咬口可言,味道就係加左黑椒。
芝士:佢既精髓所在,講堅,頭幾啖食係好Rich,但係一凍左就中左招,一pat 芝士張住個包,同埋好肥。
蛋:係滑蛋,呢個Side 既野食,反而我覺得好食
調味:正常。

總結,如果要排半個鐘先食到普通既質素,仲要成$40幾$50蚊,呢個價絕配咁既質素,可以唔洗去,事關都唔係好值。佢仲要係外賣店,無堂食,如果想坐低,你又要搵過第二間野再幫襯,所以唔去也罷。


壞:勁Hard Sell

光顧日期:17 March, 2015

地址 : 紅磡必嘉街97號黃埔唐樓C座106A舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=183091

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言