2014年11月8日 星期六

茶家 (蘇豪區綠茶)

人均消費:HKD$48

上環半山係近期一堆偽文青搞出黎既地區,出產好多野食,例如咖啡coffee shop, bar, design and desert。 今日我去既茶家,之前睇報導話佢係由一個律師放棄高薪厚職出黎開既餐廳, 仲要搞間呢期好heat 既綠茶,我當然一試。

香港人好多都係一窩蜂去食, 所以在等位方面上都要等一些時間我今次都等左半個鐘, 但可能因為我太晏先去,所以好多野都買曬,我唯有食個綠茶芝士蛋糕。如果大家想食不妨早一d出發。

綠茶 Cheese Cake ($48)

講番佢個綠茶芝士蛋糕,我係一個綠茶愛好者,佢件糕既綠茶味唔係好濃,只係淡淡的,完全突顯唔到綠茶味;芝士呢都唔係好重,相對綠茶計,芝士味會出少少,兩者mix 埋唔太甜,唔太芝士,又唔太綠茶,全部都係light 晒。想食又怕肥既我又覺得接受到。



佢間餐廳座位數目唔多,但係職員數目相當之多, 好明顯係一大班人夾份開。 加上餐廳座位數目唔多,人客相當多,想坐耐d都唔好意思,想嘆或hea, 呢間絕唔係好選擇。


壞:座位少

光顧日期:8 November, 2014

地址 : 上環蘇豪太平山街18號B舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=81298

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言