2014年7月12日 星期六

叁去壹點心粉麵飯 (飲茶唔洗吸點心卡既舊式小店)

人均消費:HKD$40

近期熱話都係好多舊式小店都敵唔過貴租而執笠,呢個時代巨輪太恐怖。舊式食店可以做到今時今日,過得到沙士,D野食差極有個普。叁去壹係一間茶樓仔,但佢Sell 既野,可以媲美大酒樓,不過地方就預左唔可以同酒樓比。

薄扶林道,就好似彌敦道咁長,住係港島西區或南區就一定聽過經過同去過。附近仲有間大學,係邊間就係香港人都識既香港大學。但超好彩既係呢間野同好多舊式酒樓一樣,以裝修吸引,佢用食物吸引你。

佢既點心唔係分左好多個價錢,食野又唔洗吸點心卡,好多特色都唔係宜家D酒樓有。

今次推介 ─ 班腩炒麵 ($35)

佢個班腩炒麵個麵底係我咁多年食既最脆既麵底,食左好耐,D麵都未腍晒,佢已經打晒汁,但食極都脆,我真係想問下師傅係點整。其他配料都係正常野,個麵底做得太出色,都係一句,食過會翻轉頭既。


蝦餃 ($13)

出面食籠蝦餃,一係頂點,一係特點。今餐,$13一籠有4隻,熱到震,仲要係鮮蝦,塊皮又唔厚。正。


叉燒腸粉 ($14)

呢個就差DD,D皮太厚了,再者,碟叉燒腸粉佢都加左勁多油,等佢唔好黏底。叉燒都叫剛剛好,不過不失,呢間既腸粉可以不吃。


馬拉糕 ($11)

呢間野都出名馬拉糕,以前既整法係鬆化D,我都唔知點解。呢碟野已經凍左,都仲係好鬆化,平時食既時候就睇準係啱啱出爐先敢叫,費時佢凍左,但今日呢個食落同望落都知佢凍左,我都敢叫,好在真好食。


以今時今日既物價,呢間野好抵食


全部點心劃一價錢,食完埋單。


好:平,同麵底好食
壞:營業時間又係晨咁早開,又晨咁早收

光顧日期:12 July, 2014

地址 : 西環薄扶林道11號
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=17821

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言