2014年7月21日 星期一

口水流餐廳 (發展中觀塘小食)

人均消費:HKD$25

今時今日,食碗麵都要廿幾蚊,今日等見客時見到間新野,佢講到$50有找,飯仲要任添,好似好抵食,但我又唔係十分肚餓,我都係叫左個麵。初時諗住食少少野,點知發覺佢個麵唔係好油,仲要係有得任飲冰紅茶。

呢間野都算係新開,連Openrice 都未有佢,唔多人識,無乜人去。呢D先夠新。想試新野既你,不妨一試。

今次推介 ─ 肉燥麵 ($25)

先講下佢好唔好食先,就從肉燥,大家都可能食過台式肉燥飯,但今日我食野上海既肉燥麵,咸就唔及台式黎,味道都唔係十分香,再加上我今次係用湯上肉燥,佢都俾D湯沖淡左少少,味覺一般。麵黎講,只京談得上係一般既麵。

但$25碗麵,仲有得你任飲冰紅茶,以觀塘宜家食餐飯都貴D既情況下,佢都可以生存到,勁。不過睇個餐版其他野既價錢又唔係十分平,如果你係大食既,呢間仲有得俾你任添飯。大食既你都會覺得抵。


間野唔算起眼


好:幾十蚊就有得任飲冰紅茶同任添飯
壞:味道一般

光顧日期:21 July, 2014

地址 : 觀塘通明街7號B舖
Openrice : 都未有人打食評

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言