2014年5月17日 星期六

金坊泰國美食 (名過於實既腥爆難食泰國野)

人均消費:HKD$73

荃灣係一個話多野食又唔多,但亦唔係少野食既地方,但你一上Openrice,你就知道荃灣區頭幾名好評既餐廳都係大型連鎖餐廳,即係多野食,不過唔太好食。荃灣,其實地理上佢可以算得上係香港既中間點,約新界既朋友尢其係啦。講到荃灣,成日都見到大排長龍既就係金坊,佢係咁開分店,但都係好多人去食,我都唔知點解,話晒都係泰式野,無理由唔去九龍城食。

今日見有時間,所以先敢去食。我七點三去拎飛Walk In,再去行下荃灣區,一個鐘後返去,未得,又再去行下,半個鐘後返去,都仲未得,但又好似就到,唯有罰企到九黠半。由食夜晚變宵夜。已經肚餓,望見個Menu,超吸引,即落Order

雜錦拼盤 ($86)

佢Menu 上既拼盤係超吸引,個春卷有直排同橫排,但上碟時係求其放囉。Menu 上色澤係金黃色,上碟時,唉,我都唔想講。有圖你自己睇。佢既野食就真係好麻麻,如果唔係咁多人排隊,我都唔會等。魚餅係腥既,差。賣相差到爆既蝦餅,我真係未食過堂食蝦餅係唔脆,呢個拼盤,真係想叫佢回水。

炒金邊粉 ($60)

食完個難食到爆既拼盤後,佢再黎個炒金邊粉呢個都算係咁,不過佢既酸醬唔係好得。太酸,完全係酸到震,食左兩個,我都唔敢再食落去,我唯有走人。


Menu

圖片僅供參考

本Menu 的確影得幾靚,但碟野一上檯就見真章,見番係差好遠。

壞:等完又唔係好食咁先死

光顧日期:17 May, 2014

地址 : 荃灣荃興徑13號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19494

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言