2014年5月1日 星期四

皇帝雞 (星星炸雞)

人均消費:HKD$25

就係一套來自星星的你,呢期突然間好多人仆左去食韓國野,就算連尖沙咀金巴利道同金巴利街一帶,你想食韓國野,唔該請排隊,仲要唔係少人果隻,咩步隊鍋,咩韓國啤酒,全部升價晒。呢期咁heat,我又無奶油唔去試,但食就會去小店啦,唔好益大地產商。今次食炸雞,話晒星星入面講左咁耐炸雞拼啤酒,就算今日無啤酒都可以食下個炸雞先。如果呢間炸雞係炸得夠勁,自己落惠X買支啤酒飲都係當飲涼茶咁。

無皮無骨炸雞
佢有三個Size 俾你揀,大$60; 中$30; 細$25,我就食左個細。其實個細既Size 都夠,如果中Size 就抵D,因為大Size會over 左。所以我都係recommend 食中size。 辣度方面,老細應該做過adjustment ,話晒都係微辣,都啱香港人口味。炸粉唔多,唔同咕嚕肉舊粉咁厚身,同KFX反黎比,呢間好食好多。仲有D雞係無皮,即係舊炸雞,如果唔係太鐘意肥既朋友都會幾開心,唔洗揀走塊皮。再者,佢既內裡既雞肉都唔係十分鞋身,acceptable。

加上佢都會送幾舊韓式年糕你食,不過唔係人人都鐘意食,我就覺得佢似擦膠多D。

人龍排極都有,老闆做到停唔到手,我今日就係食tea 既時候去,但一樣係好多人,我都排左成10分鐘。

光顧日期:1 May, 2014

地址 : 深水埗欽州街37號西九龍中心8樓美食廣場8F-17
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=134328

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言