2014年4月2日 星期三

味佳居越南餐廳 (蔡瀾越南粉)

人均消費:HKD$40

尖沙咀廣東道由放寬自由行後,就已經少左行,一來唔想同佢地迫,二來,D野都好貴,想買都買唔起,咁不如唔好行。返工放工經過就算啦。

今日食既呢間野,就係有蔡瀾Promote。好多時,蔡瀾Promote親既野,都唔係十分正,都有好多野比佢更好食,但今日我又再一嚐蔡瀾推介既越南粉。今日呢間係樓上舖,呢間野,lunch 都係做開海港城既客,但夜晚就唔係好多客,我甚至可以獨佔一間餐廳。一晚都唔係好多檯客,Service 都超好,上菜速度勁快,由落單到碗野上檯,三分鐘有找,我仲擔心緊D牛肉熟未之際,望到片牛都已經唔係好紅既時候,我都照食。

生牛肉湯粉 ($40)

牛肉既肥瘦度就超好,唔會太肥,唔會好似吉屋企咁肥,但又唔係滑牛肉咁荏。佢既厚薄又唔係超薄,都尚算有質感。佢既生熟程度都係剛剛好,三分鐘都已經好好,唔會過熟。咬口都幾腍。湯底就係一般越南粉既湯。佢都唔係話唔得既,但7分好食。

如果平日又想靜靜地食餐飯,唔想咁多人嘈住,或者同朋友gathering,呢度真係無乜客人,你鐘意點傾都係你既事。但唔好既就食D staff 太得閒,你眼望我眼咁囉。




好:勁好Service,上菜效率超高
壞:樓上舖就唔係咁易搵到

光顧日期:2 April, 2014

地址 : 尖沙咀廣東道82-84號流尚店9樓
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=14341

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言