2014年4月20日 星期日

陳漢記 (爽滑蝦腸)

人均消費:HKD$17

呢期紅Van熱,今日入大埔搵食,但大埔雞批賣晒,我唯有就轉場,搵過第二間啦,陳漢記就係另一間佳作。呢間野平時都係熱賣腸粉同煲仔飯,聽人講呢間野一到夜晚就會有好多人排隊等位,分分鐘要等成半個鐘,但我又唔係好鐘意排隊等,唯有食tea,叫碟撚手野食下就算啦。一個人食tea,最好就係食碟細野,話晒陣間都仲可以食個飯。我就叫左碟蝦腸。

鮮蝦腸 ($17)
陳漢記腸粉其實佢都已經好薄同好滑,而鮮蝦亦都好鮮,表面好多光澤,應該係後期加上一層油,咁可以令到佢更令身,除左好味之外,我都諗唔到可以寫咩。佢同堂記黎比,其實兩間都係各有好,大家既腸粉都係滑,但堂記既腸粉係用一般既料都可以做到咁好,同埋堂記腸粉有好多款式,十幾廿款俾你揀,陳漢記就得十款樓下囉。

加上地理問題,堂記係九龍,陳漢記係大埔,遠就真係遠左少少,不過我食完都係覺得陳漢記同堂記腸粉都好食。

Menu

好:腸粉皮薄
壞:地方遠

光顧日期:20 April, 2014

地址 : 大埔運頭街91B地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=11734

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言