2014年3月2日 星期日

士林棧 (旺角腍爆牛展)

人均消費:HKD$38

係旺角,如果大家想食一間台式餐廳,我相信,可以選擇既並不多,而數量係少過五間,再加埋好食既就一間-〈西門町台灣麵食〉,你話係咪少得可憐。今次行到豪華戲院,見到有張新開張Poster,原本都唔抱咩大期望去試,但一試就入迷。呢閒野係大角咀棕樹街,如果要由旺角中心行過去都要一後時間先行到。都有少少隔涉。

推介 ─ 牛展菜飯 ($38)

相信大家食牛展就一定食過,都係薄切,但呢間士林棧既牛展係厚切,但佢又唔韌,反而仲好腍,仲要好入味。佢既牛展汁都應該係用左好長時間煲出黎,D牛展都係一齊煲,所以牛展既入味亦都幾腍。

我仲影左佢既則面,牛展質地一D都唔鬆,但好軟,咬口好似牛脷咁,肥肉唔多。份量都有5舊同牛根,一個Set 包個飯,仲要係菜飯。如果要飲野就要加錢,我就覺得佢唔飲野既份量都好夠,所以淨飲水都可以。咁都係$38一個Dinner,如果以旺角計,就真係既平又好食。


豆漿

我臨走時先見到佢用網去隔豆漿既豆渣,咁呢個動作好明顯係令到個豆漿更加滑,但我都已經好飽,想叫都食唔落,唯有等下一次。今次無飲到佢既豆漿,下次會去叫。


Menu

好:好食既台式野真係唔多
壞:如果要由旺角中心行過去都要一後時間

光顧日期:2 March, 2014

地址 : 大角咀棕樹街2-20號地下1A舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=160753

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言