2014年2月21日 星期五

泰之味 (加辣黃咖喱)

人均消費:HKD$38

香港一路以黎,好多好食又地道既野食,有部分都係來自街市熟食檔。今日我黎到上環市政大廈,原本都係諗住係中環食,點知朋友同我介紹呢間隱世街市,呢個市政大廈已經做左大裝修,地下無水跡亦有強勁冷氣,再加上無煙味,我都覺得呢個場既環境方面超得,相比起好多街市大排檔,上環市政大廈真係一個超靚既場。

再耆,講起泰式野,大家自自然然諗起九龍城,我自問都係一個食得辣之人,今日去到見到有個咖喱Lunch Set,諗住叫個Normal Lunch之際,個阿姐推介黃咖喱,我多口講左句,「我好食得辣」,阿姐仲話可以加辣俾我,當然,碗黃咖喱上檯,真係辣啦。

黃咖喱牛孖肋飯 ($38)

牛孖肋飯,佢一碗都有成6~7舊牛孖肋,份量剛剛好,而牛孖肋不嬲都係好腍,佢呢間都係一如以往。加上佢既黃咖喱,其實都幾香架,又唔係好椰汁味,總之就係香味。佢話晒個碗入面都有好多青椒同紅椒,D紅椒我都唔係食得晒,因為佢真係幾辣,我都唔能夠食晒咁多,但加完辣後,真係堅辣,正。大家都可以一試。

Menu

好:個環境超得
壞:一個Lunch 都成$38,之街市黎計就貴左DD

光顧日期:21 February, 2014

地址 : 上環皇后大道中345號上環市政大廈2樓CF23號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=17862

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言