2014年1月29日 星期三

王子廚房 (甜酸苦辣咖喱)

人均消費:HKD$42

今日係搵食日,周圍去食野,晏晝去完深水埗,今晚轉戰荃灣,一間超唔起眼既餐廳,一嚐特式咖喱,講到明特式咖喱,佢有巴基斯坦,有鴛鴦咖喱,仲有四色咖喱。聽個名就知夠Special。話晒自己一個,我可以去到好盡,食個四色咖喱。個Waiter 仲同我講,如果未食過,就食個鴛鴦。我平時咩都會試下,又點會齋食個鴛鴦咖喱。

佢有Set 同散叫 ,但又咁講,個Set 有紅湯,但個湯都幾咸,可以如果唔係一定要飲湯既,大可以散叫 。散叫仲要多好多選擇,佢有牛腩同豬扒。我覺咖喱配牛腩先係最Match。

四色咖喱吉列龍利柳飯 ($42)
四色咖喱同我上網睇既五味咖喱少左一隻味。不過四色咖喱其實係有晒甜酸苦辣四種味,佢唔同平時食開既咖喱咁,一味得個辣。四色咖喱你一放入口時,甜有香蕉,苦有黑朱古力,其他就係酸辣咖喱。食一口,就有齊晒四味,呢一刻既CrossOver,真係正同怪。

講埋件吉列龍利柳,其實炸野有油係正常,但我非常相信佢有做到隔油呢個step,事關塊龍利柳唔係好油,咁先正。加上佢都好大塊,再加埋個白飯就成座山咁高,我本時都食得多野,個白飯山都唔係咁易先食得晒。

特式夠Special 同夠大,佢都係$42,都叫抵。如果唔係Beans 多人,我都應該會試Beans。

Menu

好:特式咖喱係唔同D
壞:紅湯味道幾咸

光顧日期:29 January, 2014

地址 : 荃灣西樓角路202-216荃昌中心昌寜商場1樓48號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=144340

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言