2014年1月9日 星期四

金鳳大餐廳 (舊式香味牛扒之家)

人均消費:HKD$77

香港食個扒,個扒同環境又要似番少少樣既餐廳,有時可以叫到成舊水一個扒。舊式扒房不失為一個好選擇,你可以咁諗,以今時今日既貴租,舊式扒房如果生意唔好,一早就執左,留得係度既,又有幾多會係差呢。

今日行過荔枝角道諗住食水餃,點知未行到水餃店,就發現呢間舊式扒房有勁多人排隊,咁我平時又食開野,就周圍睇下聞下,就知好野。一入間餐廳,扒既味就即時進入左個鼻。未食就已經知道佢點解咁多人排隊入座。

呢間野我眼見好多人等位,但我又唔係等左好耐,因為佢set 左要等齊人先可以入座,咁排係我前面既人,多數都係未齊人,所以就要再等過。所以大家如果想約朋友去,唔該等齊人,你先好行過去,否則又係要等多次。

今次推介 ─ 西次扒 ($77)

先下佢既唔好先,佢個紅湯就真係超級唔得,非常咸,我未飲到一半已經停左口。如果你想咸死既,你大可以繼續飲。不過我recommend 你唔好飲。再講個包,只係一般既大細,但都係用焗爐番熱,可以一試。

講下個扒,我叫左七成熟,佢上檯時都無七成,如果你話佢既腍度,其實都有七分,唔難咬,但我縑佢既份量就剛剛好(利申:我好大食),不過如果你唔係好似我咁大食的話,呢個餐你一定夠係飽。

講下佢既唔好處先,就係太迫,如果你想坐卡位,你減定肥先好去,話晒佢都係做生意,梗係想多一個位得一個位,所以如果佢有中間大圓檯,我寧願搭檯,都唔想叫你坐坐卡位。

師傳好似話有成幾十年既功夫,但食落佢又唔係好特別

蔡瀾之前都有食過


門面

食完出黎,你成個人好似成塊牛扒咁香,如果你件衫都幾吸味,咁你就唔好入去。

好:香味好勁
壞:太迫

光顧日期:9 January, 2014

地址 : 太子荔枝角道102號金鳳樓地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=1548

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言