2014年1月20日 星期一

美味餃子店 (特式菜脯)

人均消費:HKD$33

餃子,我相信大家無人未食過,祖傳係中國北方人食餃子,搞下搞下,日本人,韓國人都有餃子,其實就各具特式,有D可以做到皮薄,餡靚。我今日去番太子超出名既餃子店,佢出名既係個湯底,用上生魚野菜葛湯,個湯齋飲已經好清甜,唔洗食D餃子都已經好夠,如果你食晒D餃子再飲埋D湯,其實咁都夠一餐份量。

聽人講話佢既生魚野菜葛湯有少少藥用價值既材料去煲,有去濕、清熱、解毒之效,飲完個人仲要好滋潤。

呢間野設有最低消費,每位$20,唔好諗住兩個人食一碗,點計,你都要加多個野。所以要試迎野,最好唔好咁飽去。

韮菜餃拼雲耳餃 ($33) (10隻)
先講下佢既餃子,絕對談唔上皮薄餡靚,只係D配菜夠正,個湯同菜脯醬先係精髓。佢間野有湯餃子同煎餃子,如果湯餃先至有生魚野菜葛湯,煎餃就無湯,所以你問我,我一定食湯餃。佢既煎餃都唔係好特別,所以可以唔食。

呢間野除左辣菜脯醬,超野味,話晒都幾辣,就算係一個唔係咁食辣既人都會愈食愈勁。我都覺得佢既菜脯醬really 好吸引,我都一定會再去,有好大%係因為佢呢個野味菜脯醬。


佢出名既係白菜餃,睇下你好唔好彩,因為聽隔離既朋友講話佢既白菜餃要一早先有機會食到。我今日黎食宵夜既,係一定食唔到,下次要早D黎。


呢間野好既地方係個太子爺認人好叻,大把熟客base

好:個湯超清甜
壞:其實隻餃子一般

光顧日期:20 January, 2014

地址 : 太子荔枝角道88號鑽發樓地舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=14613

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言