2013年12月29日 星期日

泰成菜館 (足料泰國菜)

人均消費:HKD$42

銅鑼灣想食下野,又唔想咁悶,一係渣甸坊,一係就登龍街,再唔係就謝菲道,但如果你食到都唔想食中餐既,登龍街其實都有好多野食,有刀削麵、日式拉麵、日式放題、泰國野同越南野。一條好短既街入面有咁多款式俾你揀,仲要好多間都係$50有找。

今日去左泰成,佢出名既就係大件,佢既蝦餅超大塊,好多人都會咁叫,我食Lunch 時間去到,都有成兩檯人叫左個細蝦餅,但奈何我自己叫左個炒粉絲,個胃再容唔落個蝦餅,所以可以提下大家,下次去,可以叫個蝦餅。

乾炒豬頸肉粉絲 ($42)
乾炒豬頸肉粉絲,其實可以分兩Part 去睇,首先講個炒粉絲先,佢好乾身,唔多汁,唔多油,話雖粉絲本身都好索水,唔洗點處理,佢都可以做到好乾身,但食落口時,你條脷都唔係覺得好乾,咁佢都ok成功。第二,豬頸肉,佢好似唔洗錢咁,落左超過廿塊豬頸肉,我一路食,一路諗幾時先至食得晒D豬頸肉。我今日好大食,食完都飽左好耐。呢間野都幾大碟,如果想食得多野,去呢間都唔錯。

Menu

光顧日期:29 December, 2013

地址 : 銅鑼灣登龍街36號登輝大廈地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=13033

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言