2013年12月28日 星期六

Pantry Bread & Pastries (創意 LEGO Cup Cakes)[已結業]

人均消費:HKD$48

去銅鑼灣想靜靜地High 個Tea,有D人會去食Cake,有D人會去酒店食,但今次我朋友帶我去左間Cake shop,件Cake 都幾Special,個樣好似Lego咁(見下圖)。近日都聽聞Inside out 一帶都畀大地主收番唔續租,果邊間ZOE又要被迫遷,如果想靜靜地食件Cake,百德新街可能係新選擇。呢間野正正開係銅鑼灣百德新街,旺中帶靜,唔算好多人,呢間野就半露天,但今日就天氣就凍左少少,食既時候都凍凍地。

呢件LEGO Cake 其實有四隻色,紅黃藍綠,我就食紅色,話晒都係士多啤梨。加上紅色LEGO 都玩左好多年,再者,上埋openrice 睇下佢其他既顏色,就覺得紅色相對地靚。預先打左電話預訂會好D,因為即場都未必賣淨好多。


我都嘗試俾個橫切面俾大家睇,佢用既Cream 又唔係好多,反而佢用既係乳酸,越食越開胃,佢底層更係士多啤梨醬。論成件野既甜度又唔係十分高,都幾啱口味。個環境又唔係好多人,都ok,所以都值得再去。


好:靜中帶旺
壞:半露天,附近可能有人食煙

留意事項:最好預訂定件Cake,唔洗驚賣晒

光顧日期:28 December, 2013

地址 : 銅鑼灣百德新街50-56號唐寧大廈地下D舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=49663

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言