2013年12月25日 星期三

月禾居 (新開有Heart 日本居食屋)

人均消費:HKD$36

旺角食野好多時都係食連鎖野foodcourt,一係就女人街兩旁,當你食到唔知想食咩既時候,可以去下黑布街附近,話晒HESHEAT同奶奶雞或者萬發都係好野食既地方,呢幾間都係黑布街一帶,宜家附近多左好多好野食。今日去到見到新開張,又係聖誕,食好少少都唔係好過份。

本住一試無妨既心態去食,仲諗住今晚食個聖誕大餐,所以lunch 都唔係點食得多野,叫左個叉燒拉麵同鯖魚定食,各有汽水送,仲要一D都唔貴,相比起港島動輒都$50,呢餐又野食又有野飲都係$30幾蚊,你仲想點。

今次推介 ─ 叉燒烏冬 ($34)

碗烏冬一上檯,我第一時間睇下有乜食,一個$34set,有前菜,有烏冬,又有野飲,一句超價。夾起舊叉燒,半肥瘦叉,肥瘦分布平均(見下圖),同日式拉麵既叉燒肥瘦程度相約,再加埋兩舊各半塊叉燒,加埋就好大塊叉燒,個口惑一流,我個人比較like 瘦叉,但有時都會好「鞋」,但呢間舊叉燒唔係入口即溶,又未至於「鞋」,但都算腍,可能係湯上既關係,中等水平。再講埋個烏冬,又係稻庭烏冬煙煙韌韌咁,咬口唔錯。你唔好忘記,你只係俾$34,仲唔洗加一。好食。


鯖魚定食 ($38)

今朝睇完《風起了》後,即時想食鯖魚,話晒佢又唔多骨,D骨又易搵,碎骨又可以食。我叫左個$38set,有前菜,有促有湯,又有野飲,一句超抵。條鯖魚超長,成個盤咁長,再加上一大碗飯,我同朋友講,話我地應該食唔晒,因為份量超多。講番鯖魚肉質,不錯,外層都仲脆,唔燶。可以encall。


好:平靚正,料好,份量夠

光顧日期:25 December, 2013

地址 : 旺角黑布街19號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=161238

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言