2013年10月26日 星期六

源記甜品專家 (失色老糖水舖)

人均消費:HKD$26

同西環人講起正街糖水,3歲到80歲都會同你講源記啦。事關呢間野開左50年,好多名人都係坐上客,我回憶自己細個時都有去過呢間,我之前都覺得好食,唔知係唔係當年窮,無乜好野食,時至今時今日,我先有少少錢去周圍食。

如果齋睇個價$26蚊,我應該一早ban 左佢,但我以前都食過,仲要好好食,點都會想再食過。加上佢個碗上有個托,個托都係一個經典,因為佢有個銀器既托。所以我先會再去幫襯。

佢出名既係合桃露,想當年我食既時候,佢既合桃係有一粒粒,仲要唔烯。加上D老人家講話源記用石磨去磨D合桃,所以食出黎時仲會有一粒粒但已經好溶。

合桃露 ($26)
但時至今日,佢唔知係唔係用左電磨,所以就無晒D一粒粒好溶合桃。佢宜家都已經開到好烯,合桃味已經無左當年咁濃,所以如果大家係想追求好濃既合桃味都係可以唔洗去食。

 Menu

壞:已經係好貴,但都唔係好抵

光顧日期:26 October, 2013

地址 : 西環正街32號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=4180

沒有留言:

張貼留言