2013年9月15日 星期日

韓雅林 (超正牛仔骨)

人均消費:HKD$79

窮人想食平野,一定要周圍search下,咁先可以食得到平野。有D食肆都好好,午餐Menu同晚餐Menu收費係唔同,有機會差好遠。落到銅鑼灣想食好野,有時就真係要用D錢,為左唔好用咁多錢又可以食到好野,午餐就食豪D。加上星期六日有時唔想留係屋企,行下街食個飯就又一日,午餐搵間好食既,當係獎勵下自己一星期既辛勤工作。

韓雅林呢個名,你可能未聽過,但你不妨上多幾個BLOG,睇下人地有幾多好評,就知佢出名係牛,同埋貴,一個晚餐可以收你$200~$300。但佢收得你$200~$300點都會俾番D好野你食。我都Search 過,佢個午餐係$100有找,價錢同晚市差一大截。


如果你Order 以下三款烤肉 [雜錦燒烤(二人份量) $190 / 牛仔骨 $70 / 牛肋骨 $95] ,你仲可以自己燒,我呢D窮人就當然揀個平既黎燒。兩個人去,點左一份牛仔骨烤肉$70同一個傳統石頭飯$73。佢即時幫我開著左個爐。


泡菜兩個人去,佢都有俾成8碟我地,未食正餐時望落都已經飽飽地。


泡菜之中之薄餅最正,平時出面街,韓式薄餅可以分折一碟作為一客正餐,但韓雅林佢以泡菜牙式咁提供,即時覺得抵晒。


今次推介 ─ 牛仔骨 ($70)

點解話推介,就係因為舊肉好Juicy。平時韓燒,自己燒既話,有機會Overcook 舊肉就唔好食,又話者唔熟。呢間野既牛仔骨好食之處在於Overcook或燒一燒都好Juicy,肉汁都好易鎖住係舊肉度。話雖一客得4塊牛,但你都可以試下點燒法。我都好想知佢點整到咁。


睇Openrice 既Comment,好多人都話石頭飯好食,但我食完,又唔係好覺佢十分正,只係正常野,不過佢Sell Service,你Order左傳統石頭飯,佢會有個Staff 幫你搞同撈,你想要幾多辣醬的話,個Staff會幫你加埋。另外,出面街食開既石頭飯,有時個石頭鍋好熱,所以好易痴底,但呢間野佢又唔好多油,但d飯又痴底咁先勁。

傳統石頭飯 ($73)

食完正餐,佢仲有雪米滋送,兩個人去都係$157埋單,如果平時夜晚食,呢個價錢真係食唔到。

佢個Lunch 既供應時間去到3:00pm,如果係想食就要預早d時間,呢個連Openrice 都無提過。

留意事項:營業時間

好:野食燒物可以好juicy & Service 都好好。
壞:如果想食好野就要較arm 時間

光顧日期:15 September, 2013

地址 : 銅鑼灣軒尼詩道489號銅鑼灣廣場一期6樓
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=15114

沒有留言:

張貼留言