2013年8月24日 星期六

I Café (出色炒一丁)

人均消費:HKD$34

呢間餐廳都係朋友求其帶我去食Tea 時發現的。我食前都只係覺得呢間係好普通既餐廳,不值一提之際,食落先知好食。但由於都係Tea Set,我只係試左個炒一丁,覺得正先Post食評。所以得一張相,希望大家見諒。

講番最具香港特色既炒粉麵,炒河炒同炒一丁都係好睇師傅手勢。炒河,河炒本身係製造過程已經加入大量油,炒出黎智唔會癡埋一大舊河粉都可以睇到師傅既手勢。炒一丁,都係一樣,一丁係一種吸水既都身,先耍整熟個麵,麵身唔應該太林,而炒方面又要睇下你落得多唔多油。呢D都係好食既炒一丁。

今次推介 ─ 雜錦炒一丁

我食落就知個師傅既手勢勁,話晒佢D麵身唔太林,食落又唔油,豉油色澤平均,淨係個麵身已經值錢。唔洗點講個D腸,紅蘿蔔,肉片。佢有齊炒一丁既好處,講真超好食。我一定會再去。話晒半島中心真係好就腳,去邊都方便。

雜錦炒一丁 ($34)



好:炒一丁真係好好食
壞:營業時間去到6:30pm

光顧日期:24 August, 2013

地址 : 尖沙咀麼地道67號半島中心1樓115號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=20110

沒有留言:

張貼留言