2013年8月10日 星期六

日和號 (足球小將主題壽司)

人均消費:HKD$48

限定日期:8月10月

足球小將都係一群80後細個時追看既漫畫,戴志偉永遠都係神級人物。所以今次聽到有間餐廳夠薑做足球小將既主題餐廳。我又點會唔去呢,話晒MegaBox都唔係好遠,去到,日和號成間野都好似為左足球小將而設,D布置都做到好足,有特式Menu列車,車箱,餐紙,餐巾,紙牌公仔乜都有。未食已經開心死左,好入左去就有如罝身足球小將歷史館。

平時成日行街都會經過,佢Sell壽司,仲有宵夜Discount,但都唔會入去,如果唔係今次去左,我都唔知幾時會去。因為佢宵夜做買一送一,平時就無咁平。我呢D窮人都會睇時機先去幫襯佢。

呢餐好明顯係俾部相機食飯多過俾人食飯,見到佢有個足球小將Menu,但一D都唔吸引。我只好睇番正常Menu,一個Lunch Set $58(包一個主菜+個手卷同杯野)貴就真係唔算貴,話晒都俾左咁多野食出黎,呢個份量都夠1.25個人份量(big hug)。手卷隻炸軟殼蟹係凍既,佢既野食係超一般,你以和亭Quality。

軟殼蟹手卷



↓門口戴志偉列車的車頭


↓卡位似車箱,有埋扶手

↓大Poster

 ↓餐紙都係足球小將主題仲要人人唔同+餐巾(有必勝字眼)

平時出面食既長壽司一般都係以8吋為界,呢度就以6吋三文魚,唉。(crying)

6吋三文魚 ($28)

咖喱豬扒蛋鳥冬

↓有紙牌公仔俾你影相

好:個布置真係好有Heart
壞:野食真係好麻麻,我再食應該都係宵夜時段

光顧日期:10 August, 2013

地址 : 九龍灣宏照道38號Megabox 10樓5號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=115894

沒有留言:

張貼留言