2013年6月9日 星期日

隆姐泰國美食館 (泰國風味)

人均消費:HKD$95

想食泰國野唔洗一定要去泰國,係香港都可以食到好既泰國菜。如果你係食得辣之人就更加唔洗講。我自己食泰國菜多數都會叫生蝦食。事關d泰式生蝦醬先係焦點所在。非九龍城既泰式生蝦醬食係有落適量或少許紗糖。而九龍城既泰式生蝦醬係用香草,我食兩啖,辣味已滲透出黎。醬先係一絕。

平時去City Super, JUSCO, 買生蝦,大約$3.5~$5/隻。話雖同食肆食可以平一大截。但係九龍城食就有泰國人既生蝦醬,咁已經值回票價。出面生蝦及雞醬多數係紅紅地色,但呢間係青青地色。食落就知正野。第一啖唔辣,但d辣係慢慢滲出黎。堅。一定要食(love struck)

生蝦 ($80)


我自己係一個幾食得辣既人,但同行朋友唔係一個食得辣之人,仁我見餐牌上無寫住辣,一心都估佢唔辣,點知我朋友就中晒招,我就好like。佢既辣度係中辣,愈食愈好食,我差唔多KO晒成碟。豬頸肉肥就一定啦,唔肥就唔係頸位。(食辣之人要食(tongue))

豬頸肉沙律($58)

一個蝦球炒飯收$48,原本都係諗住都係細蝦幾隻蝦仔,但一上檯就有好大surprise,事關我真係無諗到個蝦球真係搵隻大蝦出黎整。我朋友就係咁食,就係沖淡個豬頸肉沙律既辣味。

蝦球炒飯 ($48)

Menu

好:足料
壞:好多客人所以要等位

光顧日期:9 June, 2013

地址 : 九龍城衙前塱道2A-B地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=17335

沒有留言:

張貼留言