2013年6月22日 星期六

阿芳餛飩 (即包餃子)

人均消費:HKD$39

我個人都鐘意同朋友去酒吧飲番兩杯,有次去到M1酒吧,同個拳手吹左兩咀,佢就話附近有間餛飩餃子幾好。我自己食過八x雲集都中左伏,我相信好多食過八x雲集都好失望。咁就搵餃子食,日式餃子多數都係炸。所以都係搵D港式算喇。

我未入門口時就已經發覺左佢reserve 左一張檯黎包餛飩/餃子,佢咁有heart,我更加無理由唔幫襯下,話晒我都有同行朋友,佢都餓。餛飩、餃子、上海麵及上海小食都有提供佢仲寫送豆槳。睇落都唔係好貴,$36都可以有交易,仲要係佢寫就話不含味精。呢個先係正,有時出街食野都幾risky,就係太咸或太濃都會影響到。

你睇住佢包,唔計野食當睇表演


講番佢既餃子,主要就有五款餃子,我都係叫左4款試,佢韮菜豬肉餃子包法係唔同,等客都可以分到,不過我自問睇左好耐先分得出。佢寫話不含味精,但我試到佢用上麻油吊味,份量都唔多,都acceptable。不過都算啦。佢豬肉唔肥,塊皮都薄,正。(love struck)

時菜+九菜甘海麵 ($36)

年糕好煙韌,好有咬口

洋蔥+甘筍年糕 ($41)

四喜烤夫,我未食之前係唔知咩黎,我本住乜都要試下既心態,睇下佢檯面上既簡介,入面都有豆、冬菇、木耳、筍及金針。佢既汁都係甜甜地,撈埋黎食都幾唔錯。

四喜烤夫

佢自己都有Show埋出黎呢個係D乜

光顧日期:22 June, 2013

地址 : 尖沙咀柯士甸路15A號柯士甸大廈B座C舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=51163

沒有留言:

張貼留言