2013年6月21日 星期五

東寶小館 (香港美食)

人均消費:HKD$182

香港好多人都係食大排檔長大,好多野都好好食,佢唔同大酒樓,但個價都唔算平。一個

不過從咁耐既hit rate黎睇,作為上網既user,你concern 既都好少會睇中菜。所以我都係打多幾粒字就算。俾多D圖片你地睇。

呢餐我食左好多出面食唔到咁好味既野,我衷心recommend 呢間野俾朋友Gathering,因為多人先可以去,太少人去好難叫餸。

風沙雞係我食過最好食既炸子雞。出面d雞一係就雞皮唔得,一係就雞肉唔得。今次皮脆肉嫩,正(love struck)

今次推介 ─ 風沙雞



個戰鬥碗會先放入雪櫃,好凍咁加凍啤酒,凍上加凍,正(kiss)

戰鬥碗

沙拉骨有少少酸酸地,勁開胃,正(love struck)

沙拉骨

椒鹽鮮魷個精髓在於炸同個辣粉,炸粉唔厚;辣粉唔會蓋過鮮魷既鮮,正(tongue)

椒鹽鮮魷

黃金蝦勁細隻,可以唔order

黃金蝦
東寶_05黃金蝦

焗魚腸超級新鮮,我未食過一間可以咁唔腥,我問番佢地點整,佢話熱食就ok。

豉油王炒麵係補底,驚唔夠飽先叫

豉油王炒麵

辣酒個辣酒好辣,我食完都飲左一啖啤酒

辣酒煮花螺

芝士over 左,佢完完全全蓋左豆腐味

芝士豆腐


Shop

好:好多好野食
壞:街市大樓比較嘈

光顧日期:21 June, 2013

地址 : 北角渣華道99號渣華道市政大廈2樓
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=3847

1 則留言: