2013年5月25日 星期六

大記攦粉糕點專門店 (蔡瀾介紹獨特攦粉)

人均消費:HKD$35

好多年前都已經經過呢間野,但我又唔會入去食。上排睇左金剛小儀個節目見到佢講呢間野。我即時叮一聲,好似平時都唔多人,今次係我第一次入去試。一試就知點解有人讚但又少客。

如果老細有睇我個BLOG,我唔介意同佢講。攦粉really 好special, 佢有少少似烏冬,但條粉既密度低過烏冬。講到咁,攦粉都幾好食。叱間野既野食係熱,even 鮮炸墨魚卷都係熱,聽我講到咁,你都唔會明點解無乜客。

其實Main Point 係間野好隔涉,唔係咁易搵到。唔係熟呢頭係唔係行過去。再者係無服務可言,十叫佢十唔應。同埋問佢野,全部既回應都好簡短,一兩個字,落單又唔多對話。所以唔多客係正常。

我係一個食野大過Service 既人,所以我都會再幫襯。因為每個攦粉疥會加d配菜+肉絲+紫菜,都幾Colorful。炸墨魚卷都熱同脆。配加腍既「烏冬」加上港式既泰色辣醬,其實$35係好平。

鮮炸墨魚卷攦粉($35)


配菜+肉絲+紫菜

蔡瀾+金剛小儀推介 (但野食真係好食)

個Menu 掛係度慢慢睇

留意事項:最好上左Google Map Search間舖係邊先好去

好:唔洗成日食米線
壞:無服務可言

光顧日期:25 May, 2013

地址 : 太子基隆街10號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=63147

沒有留言:

張貼留言