2013年4月26日 星期五

三滝海鮮刺身丼專門店 Mitaki (OL外帶店)

人均消費:HKD$58

香港舖租貴已經唔係第一日既事。香港人面對貴租,一係就做外賣,一係就俾貴d去食,一係就Quality 差d。總有一樣要取捨。今次推介既野連我自己都唔知叫咩名。所以Upload 圖就算。

有時野食,賣相都有時好重要,呢間野個外賣盒,我真係俾個讚佢,佢知自己舖頭定位係做外賣,個盒真係有心思整過,可以分折成兩部份,又有公司Logo,亦有Appearance.

一盒飯佢d刺身都擺放得幾靚靚仔仔,層次感都算有。但我覺得佢擺得仲靚過有d日本餐廳既堂食。

Size 份量其實都OK 夠,唔太大,又唔太細,我平時食開兩碗飯都覺得OK。事關食Lunch 都唔會食太多,食得多,晏晝就好易訓。

 今次推介食物 - 甜蝦同熟蝦飯

熟蝦,呢一環,好少人會講話鮮,爽呀。但食左呢間之後,我對熟蝦又有一番體會,佢既熟蝦好似某d滑蛋蝦仁咁滑同鮮,你唔敢相信。


如果你係想試海膽,我奉勸你唔好去幫襯,來料方面既問題。(I don't want to see)有時做人就唔好去到咁盡,一間舖仲生存到既就一定有佢理由啦。你睇埋塊三文魚先啦。


三色魚生飯

講下香港人最Like 既三文魚啦,佢就算有鮮味,油脂分佈得平均,夠肥美,都係OK,但呢個三色魚生飯都係麻麻地,敗北在於吞食魚,肉質梅。


好:價錢實惠
壞:無堂食

光顧日期:26 April, 2013

地址 : 灣仔謝斐道151至161號金聲大廈地下D2號鋪
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=111651

沒有留言:

張貼留言