2013年3月15日 星期五

巴希雅海灣重慶燒烤 (串燒 BBQ 任食)

人均消費:HKD$150

有時聽人講話大尾篤有間串燒BBQ 任食,等我入去會一會佢。佢位處龍尾灘,即係仲有一個站就到大尾篤。相信大家踩開單車既人對大尾篤呢三個字都唔會點陌生。

大尾篤有間叫燒烤王,開左好耐,收費仲係$100左右,但呢間巴希雅仍然收緊$150/位,仲要係好多人係入面燒緊,心諗任食BBQ好似貴左少少。我坐低3分鐘唔夠佢就拎左個煲蜆出黎就話4個人1煲,8個人2煲。佢仲提我個爐好熱,D野好快就熟,之後個哥哥就走左去。蜆無沙



我地自己就去左揀野食,一去到個食物雪櫃有好多野食,仲要係以一串一串咁擺放,好有Heart 做生意,野食串好晒,燒既時候都好方便。我總結左好多野食出黎,我都覺得好多野食,自己睇下啦,唔係放題Order 紙,而係有版睇既野食。

海鮮類:蜆、海蝦、八爪魚、多春魚

腸類 :香腸、芝士腸、紅腸、司華力腸
丸類 :牛丸、芝心丸、龍蝦丸

牛類 :牛扒、牛仔骨、牛肉、牛脷、金菇肥牛
雞類 :雞全翼、雞中翼、雞軟骨、雞肉、雞腎
豬類 :豬頸肉、豬肉
羊類 :羊架、羊肉

菜類 :茄子、粟米、菜心、蕃茄、脆肉瓜、南瓜、豆卜、豆角
菇類 :冬菇、冬菇、雞脾菇
雜類 :大蔥、洋蔥

生果類:香蕉、菠蘿

睇完有乜野食之後就合知道果$50去左邊,咁真係抵俾$150。

我地一行8人入左去食,咁個個都好肚餓咁一次過放左好多野落個爐度,但係忘記左個哥哥提左我地個爐好熱,第一Round 野食全部都燶晒。第二Round 吸取左經驗之後,不停係咁反轉D野食咁先ok。但D野食真係熟得好快。

我今次真係唔想打咁多Comment 喇,有圖有真相,我都係用Canon S95影。自己睇下野食個賣相啦。

海蝦好易Over Cook,個殼痴住

金菇肥牛就唔係好得,唔夠Juicy。原條粟米唔夠牛油。


腸既Size 剛剛好,唔太長,Fit 晒個爐


因為個爐好熱,我地係咁不停反轉再反轉。


講多都Waste Time,原碌茄子慢慢燒


菠蘿燒落都幾好食。


燒左成晚,都唔洗加炭

免費水一支

好:任燒任食,燒完唔會成身炭味
壞:地方遠左D,食完仲要睇時間返出大埔

簡評:最好預先Book 左位先,因為都好多客,抵食多款及有串燒特色

光顧日期:15 March, 2013

地址 : 大埔汀角路龍尾村101號
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=46984

沒有留言:

張貼留言