2012年4月26日 星期四

岩手拉麵 (重開之元朗拉麵)

人均消費:HKD$55

之前我係元朗金輝徑食過岩手拉麵,果間野都不知幾細間,但碗拉麵幾好食,你會見到日本師傅即整拉麵,但佢結左業。我心情一轉,算啦,慨嘆宜家香港既租金實在太貴。但今日行過旺角,見到岩手,我即入去視察下個環境,見到昔日元朗岩手拉麵既老闆,就知道佢係元朗搬出黎。

自家制叉燒拉麵 ($55)
宜家呢期個個都話食拉麵,但我就話要食多幾間先至Happy。但岩手拉麵係Sell 個湯&叉燒。岩手其實佢係用豚骨煲出黎,味道唔係十分濃,但佢真係好滑溜,條麵好滑可以直落個胃。但佢就油左少少。

叉燒方面,佢知香港人鐘意健康食物,叉燒又唔係好肥,肉既比例都係80%,所以都幾好食。唔多肥。


呢個就係老闆,佢信天主,我係舖頭食緊野時,佢都傳緊教,呢個先好勁,圈中人正是老闆


佢用木制餐具,即時 High Class 左少少,木制餐具

呢間野我都食過兩次以上

好:無咁易出鹼水
壞:位處地方隔涉

光顧日期:26 April, 2012

地址 : 旺角廣華街3-13號廣輝大廈地下01號鋪
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=99371

沒有留言:

張貼留言