2008年8月28日 星期四

釜山韓國餐廳 (貴夾唔飽韓國餐)[已結業]

人均消費:HKD$200

出街食打只有好評係唔得,有時食到唔好食野既野都要分享,提醒你唔好幫襯,一間唔好既野都有少少可取之處。呢間野一打開 Menu 都知貴野,不過有人請,咁就算啦,不過我只講呢餐平均$200/人,我之後去左老麥食左成個餐。可想而知呢餐飯,我食無咩野落過肚。如果你想屈人請食飯既,呢間都屈得過。

一開波坐低,椅都未坐定就黎9碟份量不少泡菜,有泡菜、2碟芽菜、薯仔、豆、椰菜、青瓜、茄子、同粉絲。可能我唔係韓國人,我真係食唔出有咩咁特別。如果你話一餐韓國菜,佢又offer 到咁多碟泡菜。只可以話佢有D正宗。不過 Quality 全部都係普通野。



牛肋骨煲

睇個Menu 成舊幾水一個。有人請,無理由唔食姐,一上檯,「SaSa」聲,因為佢用石鍋上檯,加上D熱湯,佢「Sa」左一陣。大家先起筷。睇一睇個煲,骨就大把,肉就得幾舊,細佬有幸食到舊肉既少少,好熱食個味真係OK架,個肉索晒D汁,好入味,又唔係好咸。不過個份量就唔好提喇。



炒年糕

都唔平,又係舊幾水食舊年糕。呢個話晒都叫做大份少少,又未至於食風落肚。我平時掃街都有食開個蘿蔔糕,出面蘿蔔糕一向都係成舊粉咁放落鑊煎,今餐釜山都唔例外,佢都係一大舊粉咁放落去。咁唔真材實料,食舊粉落肚仲要收成舊水。係咪真係要諗諗。


評語:
發左達先去幫襯
光顧日期:28 August, 2008

地址:尖沙咀亞士厘道29-39號九龍中心地下
Openrice:http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=877

沒有留言:

張貼留言